Pages

Pages

BMW E90 M3 by IND

This is a Dakar Yellow BMW E90 M3 modified by IND. The tuner added carbon fiber mirrors from the BMW Motorsport, diffuser and carbon fiber roof. In addition, the car is fitted with a Vorsteiner GTS-V front splitter, BBS FI wheels and Brembo brakes. Inside the car features BMW Performance seats stitched with Dakar yellow thread, in addition to the roll-cage.
Questa è una BMW E90 M3 Dakar Yellow preparata da IND. Il tuner ha aggiunto specchietti in fibra di carbonio BMW Motorsport, diffusore e tetto in carbonio. Inoltre l'auto è stata dotata di uno splitter anteriore Vorsteiner GTS-V, cerchi BBS FI e freni Brembo. All'interno sono stati montati sedili BMW Performance cuciti con filo giallo Dakar, oltre alla gabbia roll-cage.












2013 Maserati Quattroporte at Motor Gallery

In the pictures you can see the new Maserati Quattroporte exposed at the Motor Gallery in Modena.
Nelle foto potete vedere la nuova Maserati Quattroporte esposta alla Motor Gallery di Modena.






Bugatti EB110 GT at Motor Gallery

I photographed this Bugatti EB110 GT at the Motor Gallery in Modena. The EB110 GT was produced from 1991 to 1995 in only 95 examples. The car is powered by a 3.5-liter V12 with four turbochargers that delivers 560 hp at 8,000 rpm and 608 Nm at 3,700 rpm. The power is discharged to the ground through the permanent four wheel drive, coupled with the six-speed gearbox. The total weight is about 1620 kg, thanks to the carbon fiber chassis: the EB110 accelerates from 0 to 100 km/h in 3.46 seconds and it reaches a top speed of 342 km/h, at the time was the fastest car in the world.
Ho fotografato questa Bugatti EB110 Gran Turismo alla Motor Gallery di Modena. La EB110 GT è stata prodotta dal 1991 al 1995 in soli 95 esemplari. La vettura è spinta da un V12 3,5 litri con 4 turbocompressori che eroga 560 cv a 8.000 giri/min e 608 Nm a 3.700 giri/min. La potenza viene scaricata a terra attraverso la trazione integrale permanente, accoppiata al cambio a sei marce. Il peso totale è circa 1620 kg, grazie al telaio in fibra di carbonio: la EB110 accelera da 0 a 100 km/h in 3,46 secondi e raggiunge una velocità massima di 342 km/h, all'epoca era l'auto più veloce del mondo.







Gianni Agnelli's Ferrari Testarossa Spider at Motor Gallery

I photographed this Ferrari Testarossa Spider at the Motor Gallery in Modena. This car belonged to Gianni Agnelli. The Testarossa Spider was built on request in only five examples. The engine cover has been redesigned compared to the Testarossa and the chassis has been stiffened. The engine is the 4.9-liter V12 with 390 hp.
Ho fotografato la Ferrari Testarossa Spider di Gianni Agnelli alla Motor Gallery di Modena. La Testarossa è stata costruita su richiesta in soli cinque esemplari. Il cofano motore è stato ridisegnato rispetto alla Testarossa ed è stata irrigidita la scocca. Il motore è il V12 di 4,9 litri da 390 cv.