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BMW E90 M3 by IND

This is a Dakar Yellow BMW E90 M3 modified by IND. The tuner added carbon fiber mirrors from the BMW Motorsport, diffuser and carbon fiber roof. In addition, the car is fitted with a Vorsteiner GTS-V front splitter, BBS FI wheels and Brembo brakes. Inside the car features BMW Performance seats stitched with Dakar yellow thread, in addition to the roll-cage.
Questa è una BMW E90 M3 Dakar Yellow preparata da IND. Il tuner ha aggiunto specchietti in fibra di carbonio BMW Motorsport, diffusore e tetto in carbonio. Inoltre l'auto è stata dotata di uno splitter anteriore Vorsteiner GTS-V, cerchi BBS FI e freni Brembo. All'interno sono stati montati sedili BMW Performance cuciti con filo giallo Dakar, oltre alla gabbia roll-cage.












2013 Maserati Quattroporte at Motor Gallery

In the pictures you can see the new Maserati Quattroporte exposed at the Motor Gallery in Modena.
Nelle foto potete vedere la nuova Maserati Quattroporte esposta alla Motor Gallery di Modena.






Bugatti EB110 GT at Motor Gallery

I photographed this Bugatti EB110 GT at the Motor Gallery in Modena. The EB110 GT was produced from 1991 to 1995 in only 95 examples. The car is powered by a 3.5-liter V12 with four turbochargers that delivers 560 hp at 8,000 rpm and 608 Nm at 3,700 rpm. The power is discharged to the ground through the permanent four wheel drive, coupled with the six-speed gearbox. The total weight is about 1620 kg, thanks to the carbon fiber chassis: the EB110 accelerates from 0 to 100 km/h in 3.46 seconds and it reaches a top speed of 342 km/h, at the time was the fastest car in the world.
Ho fotografato questa Bugatti EB110 Gran Turismo alla Motor Gallery di Modena. La EB110 GT è stata prodotta dal 1991 al 1995 in soli 95 esemplari. La vettura è spinta da un V12 3,5 litri con 4 turbocompressori che eroga 560 cv a 8.000 giri/min e 608 Nm a 3.700 giri/min. La potenza viene scaricata a terra attraverso la trazione integrale permanente, accoppiata al cambio a sei marce. Il peso totale è circa 1620 kg, grazie al telaio in fibra di carbonio: la EB110 accelera da 0 a 100 km/h in 3,46 secondi e raggiunge una velocità massima di 342 km/h, all'epoca era l'auto più veloce del mondo.







Gianni Agnelli's Ferrari Testarossa Spider at Motor Gallery

I photographed this Ferrari Testarossa Spider at the Motor Gallery in Modena. This car belonged to Gianni Agnelli. The Testarossa Spider was built on request in only five examples. The engine cover has been redesigned compared to the Testarossa and the chassis has been stiffened. The engine is the 4.9-liter V12 with 390 hp.
Ho fotografato la Ferrari Testarossa Spider di Gianni Agnelli alla Motor Gallery di Modena. La Testarossa è stata costruita su richiesta in soli cinque esemplari. Il cofano motore è stato ridisegnato rispetto alla Testarossa ed è stata irrigidita la scocca. Il motore è il V12 di 4,9 litri da 390 cv.




Mazzanti Evantra V8 at Motor Gallery 2013

In the pictures you can see the new Mazzanti Evantra V8, exposed at the Motor Gallery of Modena after the world premiere in Monaco. The Tuscan supercar is handmade in five examples per year and it is fully customizable by customers. The 7.0-liter naturally aspirated V8 engine delivers 701 hp at 6,600 rpm and 848 Nm at 4,500 rpm, mated to a six-speed sequential gearbox and a low weight of 1300 kg, it allows acceleration of the Evantra from 0 to 100 km/h in 3.2 seconds and a top speed of 350 km/h. The Evantra is constructed mainly of carbon and aerodynamics is studied in collaboration with the Ysim, a company specialized in Formula 1 sector, while the wheels are provided by OZ and brakes by Brembo.
Nelle foto potete vedere la nuova Mazzanti Evantra V8, esposta alla Motor Gallery di Modena dopo l'anteprima mondiale a Monaco. La supercar toscana viene costruita artigianalmente in cinque esemplari all'anno ed è completamente personalizzabile dai clienti. Il motore V8 da 7,0 litri aspirato eroga 701 cv a 6.600 rpm e 848 Nm a 4.500 rpm, accoppiato al cambio sequenziale a sei marce e al peso contenuto di 1300 kg, consente alla Evantra accelerazioni da 0 a 100 km/h in 3,2 secondi e una velocità massima di 350 km/h. La Evantra è costruita principalmente in carbonio e l’aerodinamica è stata studiata in collaborazione con la Ysim, azienda specializzata nel settore Formula 1, mentre i cerchi sono forniti da OZ e i freni dalla Brembo.